محافظ اتو

يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
20:51
آوا بهاری

محافظ اتو



محافظ اتو یک لایه از جنس سیلیکون نسوز می باشد که توسط فنری از پشت به اتوی شما متصل شده و مانع از سوختن ،لکه گیری و برق افتادن لباس شما میشود.یکی از اعضای مهم جهیزیه دخترهای دم بخت ما اتو است که کارکردش اهمیت زیادی دارد. دلیل این موضوع هم این است که تمیزی لباس و آراستگی شما نشانهی شخصیت شماست. کلمه اتو یادآور اتوهای معمولی خونه هاست که همیشه تو فیلمها یادشون میره و رو لباس میمونه تا جزغاله شود.ولی محافظ اتو این مشکل را حل کرده است و همانند حفاظی پارچه ای مانع از سوختن لباسها و برداشتن آنها توسط اتو در درجه های بالا میشود.

http://s8.picofile.com/file/8359196200/%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8_%D8%A7%D8%AA%D9%88.jpg

معمولا بعد از اتو کردن لباسها مثل مانتو، شلوار یا کت میگن برق افتاده. برای اینکه اینطوری نشود معمولا اتو را مستقیم روی لباس نمیگذارند و مثلا از یک پارچه کتانی استفاده میکنند که بین لباس و اتو قرار گیرد.محافظ اتو این مشکل را نیز حل کرده و به عنوان همان لایه ی میانی بین اتو و لباس قرار گرفته و مامع از برق افتادن پارچه میشود.این محافظ باعث جلو گیری از برخورد سطح زیرین اتو با لباس شده و از لک های که بر اثر کار زیاد بر سطح زیرین اتو درست میشود،جلوگیری میکند.



جهت خرید و یا مشاوره عدد 190011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید


خرید


[ بازدید : 222 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]