اسپند دود کن برقی

پنجشنبه 2 خرداد 1398
18:04
آوا بهاری

اسپند دود کن برقی



اسپند دودکن برقی راه حل نهایی دود کردن اسپند آسان و بیخطر همیشه دود کردن اسپند در منازل یا محل کار بخاطر عدم استفاده از لوازم صحیح خطراتی به همراه داشته… بدلیل اینکه اسپند با قرار گرفتن در مجاورت آتش شروع به ترکیدن دانه ها و پریدن به اطراف میکند که گاهاً چشم افراد را نیز دچار اسیب های جدی کرده است.اما با اسپند دودکن برقی دیگر خبری از این مخاطرات نیست. و میتوان با خیال راحت و بدون دردسر اقدام به دودکردن اسپند نمود.

طرز کار اسپند دودکن:

این وسیله دارای یک المنت و کفه فلزی بوده که در اثر جریان برق گرما تولید میکند و منجر به دود شدن اسپند میگردد. همچنین جهت جلوگیری از پرش دانه ها به اطراف درپوشی زیبا نیز برای آن تعبیه شده است. که در تصویر مشاهده میفرمایید.

اما در مورد خواص اسپند بد نیست چند نکته را بدانیم:

از دیرباز دانه اسپند بعنوان یک گیاه درمانی مورد استفاده قرار میگرفته است و در بسیاری از اقوام باور مردم بر این است که دود حاصل از اسپند باعث دور شدن چشم زخم و طلسم میشود.


http://s8.picofile.com/file/8358709384/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%86%D8%AF_%D8%AF%D9%88%D8%AF_%DA%A9%D9%86_%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C.jpg

اما به لحاظ پزشکی این مورد ثابت شده است که دود و بوی اسپند حاوی آنزیم های ضدعفونی کننده هوا و مجاری تنسی و خون هستند. و میتوانند بعنوان بهترین ماده ضد عفونی کننده خانگی جهت از بین بردن باکتریها و ویروسهای اطراف از آن بهره جست.

روزانه یکبار دودکردن اسپند باعث میشود تا اعصاب انسان آرام گیرد و انرژیهای مثبت را به بسمت خود جذب کند.


اسپند دود کن برقی

دود کردن اسپند برای ضد عفونی کردن محیط و سلامتی بسیار مفید است اما به دلیل لزوم روشن کردن زغال و درد سر های آن ، خیلی کم این کار را انجام می دهیم . اسپند دود کن برقی این مشکل را کامل حل نموده و دیگر نیاز به آتش و زغال نبوده و فقط کافی است دستگاه را به برق بزنید ، اسپند را درون محفظه مخصوص بریزید و دستگاه را روشن نمایید.



جهت خرید و یا مشاوره عدد 175011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید



خرید




[ بازدید : 409 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]