پمپ صابون مایع

شنبه 4 خرداد 1398
16:27
آوا بهاری

پمپ صابون مایع



پمپ صابون مایع با ابعاد مناسبی که دارد، مناسب برای قراردادن روی روشویی دستشویی و سینک آشپزخانه است. نحوه‌ی استفاده از این محصول به‌صورت فشاری است و شما فقط کافی است که سری آن را با دست، کمی به پایین فشار دهید تا مایع به اندازه موردنیاز از آن خارج شود. پمپ صابون مایع در کنار کیفیت بالا، با طراحی متفاوتی که دارد به شما کمک می‌کند تا علاوه‌بر راحتی استفاده، زیبایی آشپزخانه یا دستشویی خود را چندبرابر کنید.


http://s9.picofile.com/file/8358828184/%D9%BE%D9%85%D9%BE_%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%86_%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B9.jpg

استفاده از یک پمپ مایع دستشویی باعث صرفه‌ جویی در مصرف انواع مایع می‎شود. همین‌طور با قرار دادن یک پمپ در سرویس بهداشتی نه تنها باعث زیباتر شدن فضا می‌شود، بلکه بسیار کاربردی است. در حمام نیز داشتن یک پمپ مایع نیاز است. زیرا زمانی که به استفاده از شامپو نیاز دارید باید درب آن را باز کنید و این کار نیازمند به کار گیری هر دو دست است. ولی اگر شامپوی خود را در یک پمپ مایع بریزید قطعا خیلی راحت‌تر به مقدار شامپویی که نیاز دارید دست خواهید یافت.

جهت خرید و یا مشاوره عدد 176011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید




خرید

[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]