روغن آرگان برای لک صورت

يکشنبه 27 بهمن 1398
18:34
آوا بهاری

خمیر واکس بدنه خودرو ...


روغن آرگان طراوت



زیبایی پوست و مو در همه افراد چه خانم‌ها و چه آقایان به اندازه‌ای اهمیت دارد که امروزه هزینه بسیاری صرف خرید لوازم آرایشی بهداشتی می‌شود تا بتواند سلامت و زیبایی را بازگرداند و به بهترین نحو نگه دارد. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند محصولی پیدا کنند که چندکاره باشد و بتواند نیازهای آنها را به صورت یکجا برطرف کند. شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد که این محصول با کمترین آسیب، از پس همه کارها بر بیاید، ولی در کمال تعجب باید بگوییم که این‌گونه نیست.روغن آرگان یکی از این برگزیدگان است که یک تنه می‌تواند با غول‌های متعددی مبارزه کند. روغن آرگان یک طلای مایع است! این روغن اکسیری است که جادو می‌کند.


http://s9.picofile.com/file/8359371692/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86_%D8%A2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86.jpg

فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل می‌شود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست می‌آید. خواص روغن آرگان اهمیت درخت آرگان به دلیل خاصیت دارویی روغنی است که در میوه آن وجود دارد و خواص روغن آرگان را می‌سازد. روغن این میوه دارای مقدار زیادی اسید چرب، ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین ای، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است.

http://s8.picofile.com/file/8359371668/Gel.jpg

این روغن در برابر اکسید شدن مقاوم است، حتی بیشتر از روغن زیتون! خواص روغن آرگان برای مو می‌توان گفت این روغن بهترین روغن برای مو است. مو یکی از ویژگی‌های زیبای هر فرد است و البته بر روی ظاهر، اعتماد به نفس و یا حتی ویژگیهای شخصیتی‌اش هم تاثیر می‌گذارد.اگر فردی را می‌بینید که موهای سالم و درخشانی دارد و درست در همان زمان از موهای آسیب‌دیده خودتان نا امید می‌شوید، باید بدانید که وقت آن است که به موهای خود بیشتر برسید!



جهت خرید و یا مشاوره عدد 206011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید



خرید



[ بازدید : 198 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]