شیرجوش و قهوه جوش تفلون

شنبه 21 ارديبهشت 1398
19:48
آوا بهاری

شیرجوش و قهوه جوش تفلون



این روز ها همه ما در جریان این زندگی پر شتاب و صنعتی به اهمیت سلامت غذا در حفظ سلامت جسمی و روانی پی بردیم .انتخاب ظروف پخت و پز با کیفیت و ظروفی که سطح سلامت مواد غذایی را نگه دارد بسیار مهم است وجود یک ظرف مناسب برای گرم کردن شیر یا تهیه غذا در مقادیر کم، در آشپزخانه برای سلامت خانواده ضروری به نظر می‌رسد شیر جوش تفلون رنگی علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا، از کیفیت به‌نسبت مطلوبی برخوردار است بنابراین با استفاده از این شیرجوش زیبا می‌توانید غذایی سالم و خوش‌طعم در مقدار کم طبخ کرده یا شیر گرم کنید. و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تکمیل ظروف آشپزخانه محسوب می‌شود.از این محصول زیبا برای تهیه کف شیر می توانید استفاده کنید. البته طراحی محصول به صورتی است که برای دم کردن قهوه نیز مناسب است.


http://s9.picofile.com/file/8359709576/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%AC%D9%88%D8%B4.jpg


معمولاً هنگام جوشاندن شیر، بخشی از چربی آن به دیواره ظرف می‌چسبد و همین امر شستشوی آن را مشکل می کند. در پوشش بیرونی این محصول، از دو لایه استفاده شده است تا مانع از چسبندگی شیر به دیواره ظرف شود. این شیرجوش، به زیبایی طراحی شده است و دستیگره بلند آن، با فاصله‌ای مناسب نسبت به شعله، جابجایی آن را در هر شرایطی ساده می کند.



جهت خرید و یا مشاوره عدد 209011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید.


خرید


[ بازدید : 292 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]